سامانه پیامک پرسنل



شاید بسیاری از شما بازاریابی پیامکی را به عنوان نوعی از ابزار تبلیغاتی تلقی می نمایی که این فکر کاملا صحیح می باشد، اما گاهی اوقات فراموش می کنید که می توانید با استفاده از سامانه پیامک با کارمندان و کارکنان شرکت خود ارتباط برقرار نمایید.
پس از بررسی های بسیار مدیران شرکت ها متوجه شدند که راحت ترین روش ارتباطی با کارمندان از طریق ارسال پیامک می باشد. تنها با پرداخت مبلغی ناچیز می توانند تنها با یک کلیک با کارمندان خود در ارتباط باشند.
شاید این روش ارتباطی به نظر شما ایده ی بسیار جالبی باشد، اما فکر نمی کنید که ارتباطات داخلی شما به صورتی باشد که بخواهید از سامانه پیام کوتاه استفاده نمایید. در زیر مثال هایی از کاربردهای سامانه پیامک جهت ارتباط با کارمندان را برای شما ذکر می کنیم. به این ترتیب شما می توانید برای برقراری ارتباط درون سازمانی از سرویس پیام کوتاه استفاده نمایید. نکته ی قابل ذکر این است که هیچ گاه نباید از خلاقیت ترسید. اگر ایده ی جالبی برای استفاده از سامانه پیام کوتاه به ذهنتان خطور کرد حتما آن را انجام دهید.

حقوق و مزایا
آیا تعطیلات نوروزی نزدیک است و شما از مراجعه ی بسیار کارمندان به دفترتان خسته شده اید؟ کارمندانی که برای دریافت مرخصی اضافی به شما مراجعه می کنند و یا از حقوق و مزایای دریافتی شان برای عید نوروز سوال می پرسند. اگر تمامی کارمندان شما عضو خبرنامه پیامکی سازمان شما باشند، به راحتی می توانید با ارسال یک پیامک آن ها را از این جزییات با خبر سازید.

تغییرات در قوانین و مقررات
علی رغم اینکه سازمان هایی که با سیستم پیامک سامانه کارگزینی آنلاین کار می کند تغییراتی که در قوانین و مقرراتشان ایجاد می شود را از طریق ارسال ایمیل ابلاغ می کنند، با این حال از پیامک نیز جهت یادآوری این ابلاغیه ها استفاده می کنند. می توانید با ارسال پیامک به کارمندان خود، به آن ها یادآوری کنید که برای مشاهده ابلاغیه های جدید صندوق دریافت ایمیل های خود را بررسی کنند. بهتر است که برای برقراری بهترین ارتباط با کارمندان خود، از ایمیل و پیامک با یکدیگر استفاده نمایید.

تعطیلی شرکت بنا به مسئله ی خاص
احتمالا برای شما نیز اتفاق افتاده است که یک صبح زمستانی از خواب بیدار شده اید و مشاهده کرده اید که در شب گذشته برف سنگینی باریده است. در غرب و شمال غربی ایران بارش برف سنگین در زمستان امری بسیار طبیعی است. هنگامی که تغییرات آب و هوایی این چنینی رخ می دهد، کارمندان شما از خود می پرسند که آیا لازم است که چنین ریسکی را انجام دهند و به محل کار خود بروند؟ آیا دیگر کارمندان نیز امروز حضور خواهند داشت؟ آیا رئیس امروز دفتر را تعطیل می کند؟ شما به راحتی می توانید با استفاده از یک پیام کوتاه به تمامی این سوالات پاسخ دهید.


سامانه ارسال پیامک

« پنل پیامکی در خدمت منابع انسانی »


ارتباطات بخشی مهم و جدایی ناپذیر فعالیتهای روزانه هر بخش منابع انسانی سازمان ها است. از استخدام و قراردادها گرفته تا حقوق و دستمزد و مدیریت کارمندان؛ منابع انسانی باید به طور پیوسته با همه کارکنان ارتباط برقرار کند. نگه داشتن کلیه کارکنان در این چرخه می تواند یک فعالیت وقت گیر و پر هزینه باشد. بسیاری از متخصصان منابع انسانی برای پیگیری و اطلاع رسانی تیم های خود به ساده ترین و کاراترین راه حل ، یعنی پیامک متوسل شده اند. نه تنها پیامک در تمام تلفن های همراه موجود است بلکه امکان برقراری ارتباط سریع و فوری و مطمئن را آن هم به طور مستقیم به کلیه کارمندان می دهد.

بیایید به ۸ راه برتر که پیامک در حال کمک به برقراری ارتباط موثر در بخش های منابع انسانی سراسر جهان است ، نگاهی بیندازیم:


پیامک برای استخدام

برای قسمت سازمانی منابع انسانی که سعی در دستیابی به افراد متقاضی کار دارند ، پیامک یک ابزار ایده آل و مناسب است! راه حل پیام کوتاه می تواند برای ارتباط با افراد جویای کار جهت پست های مورد نظر، پیگیری ها یا یادآوری مصاحبه استفاده شود

پیامک برای اطلاع رسانی کارمندان جدید

برای آسان کردن ارتباط دو طرفه بین کارمندان جدید و بخش منابع انسانی از پیام کوتاه استفاده کنید. برای اینکه کارمندان جدید احساس خوب خوش آمد گویی و اطلاع رسانی را تجربه کنند ، می توانید در اولین روز کاری آن ها پیامکی برایشان ارسال کنید. این پیام های استقبال و خوش آمد گویی می تواند شامل چگونگی دسترسی به اینترنت شرکت تا معرفی مکان هایی که برای تهیه مواد غذایی می توانند به آن جا بروند باشد.

پیامک در رابطه با برنامه کاری کارمندان

اگر ماهیت کسب و کار شما ایجاد برنامه های هفتگی یا ماهانه برای کارمندتان را شامل میشود، پیامک یک راه حل ایده آلی است. شما می توانید این برنامه های زمانی را به طور فوری و کارآمد برای همه کارمندان ارسال کنید. همچنین به کارکنان این امکان را می دهد که مستقیماً به پیام پاسخ دهند و هرگونه مغایرت یا اختلاف در برنامه های خود رامشخص نمایند . در مواردی که تماس تلفنی لحظه آخری لازم است ، پیامک یک طرح سریع برای اتصال به تعدادی از کارمندان آن هم به طور همزمان را ارائه می نماید.

پیامک برای حقوق و دستمزد

بیشتر سازمان ها منابع انسانی با جست و جو های زیادی برای حقوق و دستمزد سروکار دارند. به منظور در اختیار داشتن زمان بیشتر برای پاسخ دادن به تماسهای تلفنی یا برنامه ریزی جلسات ، از پیام کوتاه برای تأیید مرخصی یا برطرف نمودن هرگونه ابهام استفاده نمایید. پیامک همچنین امکان ایجاد یک “دنباله قابل رهگیری و معتبر” را فراهم می کند که در صورت لزوم می تواند ذخیره و بررسی شود.

پیامک برای اطلاعیه های مهم

برای مانع شدن از استفاده ی بیش از حد از تابلوهای اعلان و برگزاری جلسات غیر ضروری ، می توانید به همه کارمندان پیامک ارسال نمایید این پیامک می توانددر رابطه با هر چیزی از بروزرسانی های مزایا برای فرصت های شغلی گرفته ، تا تجدید سیاست ها و اهداف ماهانه شرکت باشد.


پیامک جهت یادآوری

برای جلوگیری از دیده نشدن و از دست دادن برنامه ها، زمان برگزاری جلسات آموزشی یا برنامه ها را در قالب یک پیامک یادآوری به افراد یا گروه های بخش بندی شده از کارمندان بفرستید. یادآوری در مورد رویدادهای شرکت ، جلسات و نزدیک شدن به مهلت ها توسط پیامک به راحتی و کارا و به طور موثر قابل دستیابی است.

پیامک برای عضویت گروههای مشخص

با استفاده از ویژگی های انتخاب کلمات کلیدی از طریق پیامک، به کارمندان این امکان را بدهید که به لیست های مشخص یا گروه های اطلاع رسانی بپیوندند. به عنوان مثال ، در برخی از سازمان ها ، کارکنان می توانند در صورت تمایل به دریافت اعلان پیامکی در مورد روندهای اخیر حوزه سلامتی یا ابتکارات شرکت ، یک کلمه کلیدی تعیین شده مانند “سلامت” ارسال نمایند.

نظر سنجی پیامکی

دریافت بازخورد و نظرات کارکنان در مورد نیازها یا خواسته های آنها برای حفظ روحیه سالم شرکت مهم است. برای به دست آوردن بینش های ارزشمند و ایجاد تغییرات لازم برای بهبود فرهنگ شرکت ، از طریق پیام کوتاه نظرسنجی ارسال نمایید.

جدا از اندازه شرکت ، منابع انسانی نقش بسیار مهمی در برقراری ارتباط با فرآیندها و رویه های شرکت دارد. بدون راه حل ارتباطی مؤثر و قابل اعتماد ، منابع انسانی می تواند وقت و تلاش خود را به طور بی مورد هدر دهند. پیامک به کارمندان منابع انسانی کمک می کند تا ارتباطات خود را با کارکنان موجود به صورت بالقوه برقرار کنند و از این امر اطمینان حاصل کنند که همه افراد همیشه مطلع ، به شمار آمده و به روز هستند.


ویژگی پنل پیامک

علاوه بر این ما می بینیم که از این روش برای کمک به مدیریت و ساده سازی فرایندهای تجاری مانند نظارت ، هشدار یا ارسال اطلاعات مهم به مشتریان استفاده می شود و از کسب و کارها بازخورد با ثباتی از اینکه چگونه این ترکیب سبب آزاد سازی زمان و منابع ارزشمند می شوند دریافت می کنیم
اما چگونه پیامک در مقابل سایر سیستم عامل های دیجیتال و فن آوری های نوظهور اینقدر با ثبات باقی مانده است؟پاسخ این سوال در ماهیت پیامک نهفته است . بطور مثال:

قابل اعتماد است
برخلاف داده ها و اتصالات اینترنتی که قطع می شوند یا گاها در دسترس نمیباشند. اس ام اس یک بستر قابل اعتماد برای ارسال اطلاعات مهم می باشد و آن را به راه حلی ایده آل و مطمئن جهت ارتباطاتی همراه با اطلاعات مهم و حساس به زمان تبدیل می کند.

پیامک ها خوانده می شوند.
پیامک کوتاه است و دارای نرخ خواندن بالای ۹۸٪ می باشد.

پیامک همگانی و فراگیر است.
برخلاف سایر برنامه های پیام رسانی سریع و سیستم عامل های چت اجتماعی ، پیامک نرم افزار نیست و نیازی به بارگیری یا بروزرسانی ندارد . تلفن همراه در دسترس همگان می باشد و مردم همواره میدانند که چگونه از آن استفاده نمایند.

برای پیامک هزینه پرداخت می شود
به همین دلیل ، ارسال کنندگان تمایل دارند محتوای ارزشمندی را ارائه دهند که به حتما به گیرنده مرتبط باشد.
اگر در مورد آن فکر کنید ، میبینید که یک حلقه منطقی را ایجاد می نماید، از آنجا که هزینه آن پرداخت می شود ، حجم ارسال کمتری در کانال ارتباطی قرار میگیرد، حجم کمتر نشان می دهد که محتوا بیشتر در معرض خواندن است پس بدیهی است که از آن برای ارسال اطلاعات مهمتر استفاده می گردد پس مطالب حتما مرتبط و خوانا خواهند بود و بنابراین چرخه ادامه می یابد.



پیامک متنوع است
پیامک کاربردهای متفاوتی دارد و از خیلی از راه ها می تواند ارسال شود .اس ام اس حریم خصوصی بیشتری را برای گیرنده ارائه می نماید.
اس ام اس به فرستنده پیام فرصتی نمی دهد تا عکس پروفایل شما را ببیند ، ببیند که در کجا زندگی می کنید و یا پیام را خوانده اید یا نه . پیامک به حریم خصوصی مشتری شما احترام می گذارد ، در حالی که هنوز اطلاعات مهم مورد نیاز آنها را برای آنها ارسال می کند.

بنابراین به طور خلاصه در دنیای دیجیتال و فناوری که هر روز بیشتر به فناوری و تکنولوژی متکی می گردد ، ، پیامک با قابلیت تطبیق پذیری و اطمینان استفاده اصلی خود فراتر رفته است و همواره موثر و کاربردی باقی خواهد ماند.
سامانه پیامک پرسنل کارگزینی آنلاین می تواند یکی از ابزارهای تبلیغاتی برای شرکت ها و موسسات باشد تا بتوانند با هزینه ای پایین و اثرگذاری بیشتر محصولات خود را معرفی نمایند و همچنین می توانند اطلاعیه و اخبار شرکت را به صورت اس ام اس به همکاران خود ارسال نمایند.
اس ام اس
امروزه یکی از امکانات پرکاربرد ارتباطی بین شرکت ها و مشتریانشان سامانه های پیامکی می باشند از این رو تمامی شرکت ها برای اطلاع رسانی و جلب رضایت مشتریانشان داشتن پنل پیامکی را یک امر واجب و بی نظیر می داند.

مزایای سامانه پیام کوتاه برای شرکت ها و موسسات

- معرفی لیست قیمت ها

- فراخوان مناقصات

- دریافت نظرات مشتریان

- اطلاع رسانی برگزاری جلسات

- ارسال پیام های مناسبتی

- معرفی محصولات جدید

- برگزاری مسابقه و قرعه کشی

- برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش

- یادآوری جهت برگزاری جلسات مهم

- سیستم هشدار اولیه از طریق موبایل

- ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان

- ثبت نام متقاضیان برای شرکت در جلسات و همایش ها

- معرفی نمایندگی های جدید به مشتریان

- ارسال اخبار و رویداد های سازمان به همکاران و مشتریان

پیام کوتاه

امکانات پنل اس ام اس

ارسال پیامک ساده: در این شیوه ارسال شما می توانید به مشتری خود اعلام نمایید که محصول مورد نظر آماده تحویل می باشد.

ارسال پیامک هوشمند : شما در این شیوه می توانید به طور همزمان به چندین مشتری با ارسال پیامی متفاوت ارتباط برقرار نمایید.

ارسال براساس اصناف : عملکرد این ارسال به شیوه ای میباشد که با ارسال پیامک به هم صنفان خود و یا مشاغل مرتبط با کار خود می توانید همکاری نمایید.

تبریک مناسبت های مختلف ازجمله تولد: شما میتوانید از طریق گزینه مناسبت هوشمند به یادآوری رویدادی برای مشتریان و همچنین کارمندان و همکاران خود با ارسال پیامک ارتباط نزدیکتری را برقرار نمایید.

ارسال پیامک انبوه براساس شهر و کد پستی : این ارسال به شیوه ای است که میتوانید با شماره هایی که براساس کدپستی در محدوده شهر مورد نظر شما ثبت گردیده ارسال پیامک و یا بازاریابی کنید
ابزار دفترچه تلفن : گروهبندی و افزودن شماره ی مخاطبان را به شما خواهد داد همچنین شما می توانید شماره ی کارکنان و مشتریان خود را در گروه های مجزا وارد کرده و به آسانی اقدام به ارسال پیامک کنید.

ابزار نظرسنجی و مسابقه : برای اطلاع از نظرات مشتریان و یا برگزاری مسابقاتی به منظور افزایش ارتباط با مشتریان و حتی پرسنل شرکت نیز قابل استفاده می باشد.

ارسال با نام به دفترچه تلفن : با استفاده از این شیوه می توانید به تمامی مشتریان و یا همکاران خود اس ام اس های اطلاع رسانی را همراه با نام و یا اطلاعات ذخیره شده در دفترچه تلفن و یا فایل اکسل ارسال کنید.

پاسخگوی خودکار پیام های دریافتی : با ابزار منشی خودکار می توانید به پیامک های دریافتی از سمت کاربر به صورت خودکار و فوری پاسخ دهید.

ارسال پیامک زماندار : با استفاده از این شیوه پیامک در تاریخ و زمان مشخص برای افراد مختلف پیامک ارسال کنید.




مطالب مرتبط

درباره سامانه کاگزینی آنلاین
سامانه کارگزینی آنلاین جهت ارائه خدمات به بخش کارگزینی شرکت های دولتی و خصوصی طراحی شده است و امکانات قابل توجهی را در راستای مکانیزه کردن این بخش ارائه می نماید.

© 2024 - کلیه حقوق مادی و معنوی به سامانه کارگزینی آنلاین تعلق دارد